Zaman en değerli kaynaktır ve ancak iyi yöneterek çoğaltabilirsiniz

İş yerinde üretkenliği korumanın yolu daha çok şeyi daha kısa zamanda tamamlamaktan geçer. İş yerinizde zamanının nasıl kullanıldığını doğru şekilde takip edebilirseniz, insanların etkin şekilde çalışmasını sağlamak daha kolay olur. PERIO özellikle orta ve büyük ölçekli kuruluşlar için oluşturulan bulut tabanlı personel devam kontrol yazılımıdır. Son derece esnektir. Çalışanlarınızın giriş ve çıkış hareketlerini anlık takip edip, raporlayabilirsiniz. PERIO ekibinizdeki her bir kişinin çalıştığı toplam süreyi takip etmekle kalmaz, aynı zamanda hangi projelerde (veya müşterilerde) ve işlerde ne kadar zaman geçirildiğini de gösterir. PERIO verileri saniyesine kadar doğrudur. PERIO masaüstünde, tabletlerde veya cep telefonlarında kullanılabilir; iş nerede olursa olsun takip edebilmenizi sağlıyoruz. Tüm raporlar ve modüller için esnek ayarlar vardır. PERIO’yu ihtiyaçlarınıza tam olarak uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz. İş gücünüz için en iyi seçimleri yapabilmeniz için zamanınızın ve işgücü yönetimi süreçlerinizin başarısını ölçün. Katılım metriklerinin daha iyi görselleştirilmesiyle, kuruluşunuzun en kritik sorularına cevap verebilirsiniz. Devam/devamsızlık ve bordro verilerini otomatik olarak senkronize edin, böylece çalışanlara çalıştıkları süre boyunca doğru ödeme yapılır. Devamsızlık raporlarını ve tatilleri verimli bir şekilde yönetin, böylece son dakika değişiklikleri nedeniyle asla sıkıntı yaşamazsınız.