27 Yıllık

Tecrübe

Firmamız ciddi başarı hikayeleri ve derin tecrübeler dolu 27 yılını geride bırakmış, geldiğimiz bugünde %100 yerli üretim ürünleri, yenilikçi ve teknolojik çözümleri, güçlü Ar-Ge ve Destek altyapısı ile işletmelerin ihtiyaç duyduğu güvenilir çözüm ortağı kimliği ile hizmetlerine ve kendini geliştirmeye devam etmektedir

power_settings_new

Güvenilir

Ürettiği ürünlerin kalitesi, sürekliliği ve satış sonrası güçlü destek hizmetleri ile her zaman güvenilir bir çözüm ortağıdır

featured_play_list

Kararlı

Etik kurallara bağlı, her durum ve şartta profesyonellikten ödün vermeden çözüm ve sonuç odaklı çalışır

missed_video_call

Yenilikçi

Yenilikçi iş çözümlerinde öncüdür, kuruma özel çözümler geliştirir

subtitles

Ulusal

%100 yerli Ar-Ge ve üretim ile ulusal ölçekte katma değer ve ithal ikame yaratır

Perio Ekran Görüntüleri

Çalışan Ekranında yeni çalışan ekleme, Genel bilgileri, Kişisel bilgileri, PDKS bilgileri, Access kontrol , Giriş Çıkış Bilgileri, Zimmet, Yemekhane Bilgileri gibi bir çok bilgilerini tanımladığımız ve yönettiğimiz alanlar mevcuttur.

  • Çalışan yönetimi için idealdir
  • Çalışanların bilgilerine ulaşım kolaylığı sağlar
  • Buradan çalışanlara çeşitli tanıtımlar yapılabilir.
perio uygulaması örnek resim

Doğru personel devam kontrol sisteminin kullanılması şirketinize büyük zaman kazandırabilir ve genellikle yanlış hesaplamalar ile yapılan hataları azaltabilir. Web tabanlı güçlü bir personel devam kontrol uygulaması ile zaman, emek ve bütçeden tasarruf edin.

Her zaman her yerden erişim sağlanabilen web tabanlı yazılım. Kapsamlı zaman çizelgesinin hızlı ve kolayca uygulanabilmesi. Kolay bordro hesaplamaları. Çoklu Zaman, Vardiya, Hafta ve Fazla Mesai kurallarını tanımlama.

Haftalık ve senelik izinleri kolayca yönetin. İzin, devamsızlık ve tatillerin kolay takibi. Farklı biyometrik cihazlar ve RFID okuyucularla entegrasyon. Hassas, doğru ve kapsamlı raporlama. Geçiş verilere hızlı erişim.

Bordro, en önemli İK araçlarından biridir, çevrimiçi izin yönetimi ve çalışan self servis portalı ile birleştirildiğinde, İK üzerindeki yükü önemli ölçüde azaltır ve çalışanların katılımını, bordrolarını ve izinlerini aydan aya yönetmenin hantallığını basitleştirir.

PERIO puantaj/maaş yönetim sisteminin kullanılması şirketinize büyük zaman kazandırır ve yanlış hesaplamalar ile yapılan hataları azaltır. Web tabanlı sağlam bir pdks yazılımı ile emek, zaman ve para tasarrufu edin.

Kullanıcı dostudur: Çok daha az karmaşıklığa sahip kullanıcı dostu ortam. Güvenilir ve Güvenli: Güvenli Ortam ve güçlü yedekleme sistemi yapısı. Uzmanlık: Uzun yıllara dayanan deneyime sahip Uzmanlar Paneli Bordro endüstrisinde uzmanlık sağlar.

İzin türleri tanımlayın veya yeni izin türleri oluşturun. İzin yönetimi modülü, her bir çalışanın aylık karmaşık izin işlemlerini basitleştirir ve yöneticilerle ik müdürlerinin izin ayrılışlarını etkin ve sistemli şekilde yönetmelerine olanak tanır.

İzin politikanıza göre izin kurallarını tanımlayın. Tahakkuk, gecikme ve paraya çevirme kurallarını tanımlayın. Transfer / Geçiş İzni. Web Tabanlı İzin Başvurusu ve Onayı. İzin Dengesi, Birikim Kuralları. İzin Raporları.

Kullanıcı gruplarına göre yaprak ayırma: İK, her politikayı bir çalışan için ayrı ayrı veya tüm grup için ayrılabilir. Aylık İzin Ayarlaması: Aylık izin ayarlaması ile kullanıcı tüm ay boyunca tüm çalışanlar için aynı anda çalışanın ücret iznini düşebilir / ayarlayabilirsiniz.

Personel giriş-çıkışının ve geçiş kontrol seviyesinin önemli olduğu yerlerde kullanılan bir sistemdir. Bu sistem sayesinde tüm giriş çıkışlar kayıt altına alınır ve raporlanır. Okuyucular kişilerin kritik bölgelere girişine belirlenen kurallar çerçevesinde izin verir.

Kolay ve hızlı kurulum, kullanıcı dostu ara birim. Her sektöre uygulanabilir esneklik. Genelde kullanılan Windows tabanlı işletim sistemlerine uyumluluk. Tüm Raporları Excel’e transfer edilebilme. Personeller menüsünden personel bilgi yönetimi

Hızlı veri giriş ekranları. Detaylı personel bilgilerini yönetebilme özelliği. Program içerisinden online destek hizmeti modülü. Toplu işlem sihirbazı. Rapor tanımlayabilme özelliği. Kolay erişim, yönetim ve izleme.

PERIO ÖZELLIKLERI

Perio yazılımı size birçok avantaj sağlar. Sektöründe seçkin bir yazılımdır. Birçok işlemi yapabilmenize olanak sağlar. Bir sürü avantaja sahiptir.

important_devices
Basit ve Hızlı kullanım

Herkesin anlayabileceği çabuk ve açık bir kullanım sağlar. Özel Eğitim gerektirmez

opacity
Güvenli Teknolojiler

En son güvenlik teknolojilerini kullanır. Veri Güvenliğine önem verir

settings_input_svideo
Esnek, Ölçeklenebilir ve Geliştirilebilir Yapı

Her türlü kişiselleştirmeye olanak verir. Özel istekler seçilebilir

shopping_cart
Geniş Entegrasyon Yeteneği

Her Türlü data kolayca sisteme entegre olabilir. Ara yapı gerekmez

visibility
Gerçek Zamanlı Takip ve Veri Yönetimi

Verileri anlık ve hızlıca ulaşmanıza imkan verir. Hızlı veri akışı sağlar

watch_later
Otomatik Raporlama ve Uyarılar

Çok etkili bir raporlama yeteneği vardır. Uyarılar bakımından özel seçenekler barındırır.

Neler Yapıyoruz

Süreç Yönetim Sistemi, kurumun iş süreçlerini yöneterek ve iyileştirerek kurumsal performans artışını sağlamaya odaklı sistemdir. Bu süreçte öğrenilenler, yazılıma dönüştürülürken, her bir sürüm geliştirme adımında süreci bir adım ileri taşıyacak, işleri hızlandıracak, maliyetleri düşürecek ya da kapasiteyi artıracak biçimde planlanır.

Özel olarak geliştirilmiş iş akışı / süreç yönetimi ( perio gibi ) gibi doğru araçlara sahipseniz , bu zor görevin normalde çok daha kolay olacağını söylemek güvenlidir . Bu araçlar, süreçlerinizi yönetmek için gereken çaba miktarı söz konusu olduğunda büyük bir fark yaratabilir.

Süreç Yönetim modülü ile hem Süreçlerinizi yönetebilir hem de bu süreçleriniz diğer yönetim standartları ile (İş Sürekliliği Yönetim Sistemi,Kurumsal Risk Yönetim Sistemi,Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi,Düzeltici Önleyici Faaliyetler,Müşteri Memnuniyet Sistemi..vb) tam olarak entegredir. Bu sistemler için süreçler temel niteliktedir.

Organizasyon içerisinde dokümanlarınızı, belgelerinizi Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre yönetebilmenize, ihtiyaç duyulduğunda hızlı bir şekilde erişebilmenize olanak sağlayan yazılım modülüdür.

Tasarım Performans, Versiyonlama (İstenilen klasör hiyerarşisinde aktif/pasif yapılabilmesi) Yetkilendirme(Yetkilendirmelerde klasör hiyerarşisinde aşağı-yukarı türetme/koparma yapılabilmesi) Onaylama(Onaylamalarda sınır onaycı eklenebilmesi)

Detaylı Arama, Kullanıcı Dostu Ekranlar, Organizasyonunuzda dokümanlarınızın oluşturulması, onaylanması, versiyonlanması ve yayılımı gibi süreçleri dijital ortamda kolay ve hızlı birşekilde yürütülmesini sağlar.

Ziyaret yönetimini güvenli ve verimli hale getirin. Ziyaretçilerinize ait bilgileri hızlı ve kolayca kayıt edin. Yasaklı ve VIP ziyaretçileri yönetin. Detaylı Ziyaret ve Ziyaretçi Analizleri ile güvenlik ve verimliliğinizi arttırın.

Ziyaretçi Yönetim Sistemleri giriş kontrol sistemleri ve bina güvenlik sistemleri ile entegre olabilirler. Bir ziyaretçiye özel oluşturulacak manyetik kart ile ziyaretçinin bina içerisinde nerelere girdiği, nerelerde ne kadar kaldığı sisteme kayıt edilebilir.

Kayıt panellerinden ziyaretçinin sadece ilk ziyaretinde değil her ziyaretinde fotoğraf alabilir, bu sayede farklı bir kişinin isim ve cep telefonu kullanarak yapacağı kaçak girişleri tespit etmiş olursunuz.

Performans yönetim sistemi, çalışanların performansını ölçmek için sistematik bir yaklaşımdır. Kuruluşun misyonunu, amaçlarını ve hedeflerini mevcut kaynaklarla (örneğin İnsan Gücü, malzeme vb.), sistemleri ve öncelikleri belirlediği bir süreçtir.

Çalışanların eğitim, koçluk ve mentorluk sistemleri yoluyla doğaçlama yapabilmeleri için bilgi ve beceri eksikliklerini bulmak için veri sağlamayı destekler. Çalışanları yeni zorluklar yaşamaya ve yapı süreci boyunca yenilik yapmaya motive eder.

Çalışanlarına profesyonel kariyerlerindeki büyüme ve gelişmeleri için yeni fırsatlar sunar. Ekip üyeleri arasındaki şikayetleri ve çatışmaları ortadan kaldırır. Çalışanın performansını performans hedeflerine ve standartlarına göre adil ve doğru bir şekilde değerlendirir.

REFERANSLAR

İLETİŞİME GEÇ

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. At molestiae distinctio reiciendis vitae neque qui quasi? Culpa fuga, dolore deserunt ducimus vero asperiores cumque maiores repellat aliquam hic temporibus expedita!

Merkez Ofis
  • Ali Nihat Tarlan Cad. Eryılmazlar Sk. Cemil Çağatay İş Merkezi No: 5 Kat: 5 İçerenköy - Ataşehir - İSTANBUL
  • phone_enabled Tel: 0216 573 38 89
  • email Email: pazarlama@artelektronik.com
Bize Yazınız